Méregdrága lesz az 1000 lóerős legdurvább Porsche 911
A hibrid technikával felvértezett új 911 GT2 RS árát alaposan megkérik majd.
A hibrid technikával felvértezett új 911 GT2 RS árát alaposan megkérik majd.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Porsche 911 GT2 RS alaphelyzetben esetleg picit túl unalmas lenne.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
A csúcskategóriás 911-es remek boxermotorjában sikerült még találni 245 eddig szunnyadó lóerőt.
Furcsa, de nem példa nélküli, hogy valaki publikus magyar mélygarázsban "rejtegeti" négykerekű kincsét.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
A Mercedesnek akadt némi megjegyzése a riválisa által elért új Nordschleife rekord miatt.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
Mindezt egy olyan modell esetében, amelyet már nem is gyártanak. Mit lehet ilyenkor tenni?
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
A tavalyihoz hasonlóan idén is egytucat autó állt rajthoz a World’s Greatest Drag Race-en, hogy kiderüljön, melyik kocsi nyújtja a legjobb teljesítményt.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Az SVJ-ből kevesebb mint ezer példány fog készülni, amit várhatóan pillanatok alatt elkapkodnak majd az olasz márka tehetős rajongói.
A 600-700-800 millió forintos árcédulát nem is nagyon illik nézni ilyen autóknál, mert, aki lemarad, az kimarad. Lássuk őket.